Yes I did

Har en fiilis att ja får 10+ i spanska prove som ja har imoron. Har läst typ tie minuter, o ja e verkligen int nån luonnonlahjakkuus på de språke.. Huvusaken e nu att ja får gooodkänt sen e allt fiine. Kom just hem från stan var vi va o äta på nån indisk restourang, va lite suspeekt i början men de va helt gott(om ni ville veta min åsikt om indianfood). Skoldagen va trög o faiiill, tappa ba alla mina saker o va just i omena efter min finskabok som ja glömde där på matrasten, go mee:)))))))...Nu ska ja fejda da computer o gå läsa lite sppanshhkaa o göra finska läxor. Tjauuu


Kommentarer
Postat av: jenny

waddup me mitt face.. :D? psykoo

2010-03-31 @ 08:56:56
Postat av: kitty

oj heeelt sjukt kiva bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

2010-03-31 @ 11:08:04
URL: http://kittyjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0