onödit skizzo inlägg..

Ida har de int alls vari min da. Gick o sova helt försent igår så ja vakna som en zombie ida o ville verkligen inteee stiga upp. Skoldagen va nu helt ok, fast vi hamna raaha oss ti stan för att gå se på en teater,(som t.o.m int va nå bra) i dehär jävla skit vädre. De va helt förjääävligt. Ja hade på mej min stora rock, uggs, vantar o min stora huva o ja frös i alla fall ihjäl. När ja kom hem från skolan data ja fast ja va så trött att ja borde ha gått o sova, som sen ledde till att en kvart före ja sku fara på mina träningar somnar ja. Så ja fick sen jävla bråttom att klä på mej o sticka ti träningarna. Som också sög rööv. Ja hade iskallt hela tiden o mina åk fo nu så skit som de bara kan fa. När ja kom hem hamna ja packa ( o de har ja int heller fått färdit ) för ja ska åka imoron ti varma lappland. Huj helvetehelveteHELVETE. Sen märkte ja ennu kaike lisäks att min väska e i garage så ja måst ennu få dit ida i dehär homo piss vädre. Ja hatar vintern

Kommentarer
Postat av: Tessa

ja hatar o !

2010-01-28 @ 20:50:23
URL: http://tessatarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0