MÅN

Borde läsa fysiiik men ja föstår int så mycke så de vell ingen ide. Min da börja verkligen intee bra. Hade mitt matta förhör genast första timmen som fick mej på dålit humöör pga att ja kanske får två uppgifter rätt, om ens de. Efter de kommer min finska lärare o säger " välj, 5,6 eller sjunde timmen " ja fatta nu int alls va hon mena. Nå ajjaa den homon mena vilken timme ja ville skriva mitt finska prov. Hhahahahaha vittu de gjorde min da ennu bättre. Ja trodde ja sku skriva de först imoron så ja hade int ens öppna boken. Efter de kommer ennu min hankka lärare o säger att ja int har lämna in mitt projekt. Nå helvete ja hade lämna in de fö en vecka sen men satt de i fel lärares fack. Denhär måndagen kan helt påriktit ba gå gräva ner sej.


Kommentarer
Postat av: jenny

Hahah positiv inställning systeri

2010-02-08 @ 18:39:04
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0