My lovely walk

Nu är jag tillbaka från min promenad med hunden som inte blev helt så som jag hade tänkt mig.
Jag hamnade gå till skolan i hullu fart för jag trodde på någo sett att ja hade bråttom, int vet jag nu varför. För att hämta mitt kemi häfte..och dethär skulle jag klara av utan att någon lärare ser mig eftersom jag egentligen borde ha va varit i skolan idag. När jag kommer till skolan står såklart en stor hög av gymnasie elever ute..inkluderat ganska många av min systers kompisar. Dom flesta tittade på mig lite konstigt med blicken varför-kommer-du-till-skolan-med-din-hund? medan en av dom (Denna) skrattade och sa att jag var "siika röööd hehe", nå de va nu int precis en nyhet. Hon var nu i alla fall så snäll att hon höll dogin(int för att hon gjorde de frivilligt) under tiden ja sprang efter mitt kemi häfte som Steffi hade lämna utanför skolan. Jag e ganska säker på att ja va tillräckligt sniikki att ingen så mig, men ja sku int undra om läraren sku ringa hem o fråga om jag inte borde vara i Tyskland? Nå de e sen den stundens problem. Ja fick nu i alla fall mit häfte som va huvudsaken o så gick ja den långa vägen hem me hulluga hunden som int tydligen kunde gå normalt utan sku bara springa hit o dit o hoppa upp o ner.
Nu e de äntligen dags för mitt morgonmål, som man kanske sku kunna kalla för lunch istället.


Ungefär såhär såg jag ut när jag tittade mig i spegeln när jag kom hem. En trevlig syn!


Kommentarer
Postat av: jennyy

hahahahha:D:D

2009-10-22 @ 13:22:15
Postat av: kitty

HAHAH :DDDDD

2009-10-22 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0