Day 01 – Introduce yourself

Okey here we goooo!



Heter alltså Janina(om ni sku ha råka missa de) och kallas för jamppe som låter som en man i know, är 16 år gammal& går i Mattliden. Fast egentligen, elr om de sku ha gått så som de va planerat, sku ja nu gå i ett skidgymnasium i Sverige. Men de igen e en annan historia. O just nu e de iallafall bra såhär. Sku ja tro.
Ja e en person som e helvetes dåli på att göra beslut, tycker för de mesta int om förändringar o har svårt att släppa taget. De bästa ja vet är mina vänner& min familj, de värsta va ja vet, hmm.. kommer int på någo spec. just nu. Förutom min fobi för massor små saker,prickar,kryp. Joo ja låter säkert galen.
Har int en blek blå aning om va ja vill jobba när ja blir stor, de stör mej faktist lite, sku villa ha en "dröm" om hur mitt liv ska se ut, elr ha någo ja sku villa lyckas me, men sånt existerar int i min hjärna tyvärr. Får vell se sen.

Sku kunna sitta här o göra denhär jävla lång me massor onödig fakta som ingen e intresserad av så iställe slutar ja den hit. Får se när Day 2 dyker upp. HEips:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag undrar om du skulle vilja berätta vad det hände med skidgymnasiet?

2010-11-22 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0